سهیلاسهیلا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات شیرین کودکی من...

ضمن تبریک عید 91 و معذرت خواهی از همتون بابت دیر اومدنم، اینم چندتا عکس که جبران گذشته بشه!!!

1391/1/20 0:58
نویسنده : سهیلا سعیدی
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سهیلا

دارم به آینده فکر میکنم!!!!

سهیلا

تازه میخوام دوچرخه سواری یاد بگیرم!!!

داداشی

اینم یه عکس از داداش جونم...

سهیلا

بابا من که هنوز ژست نگرفتم شما عکس می گیرید!!!

سهیلا

خب حالا یه کم اینجا بچرخیم!!!

اینم چندتا عکس دیگه از داداش جون:

دادا

اینو خودم ازش گرفتم!!!

دادا

داداشی خیلی دوستت دارم...

دادا

اینم یه عکس دیگه رو پشت بوم!!!

دادا

اینم یه عکس تو چهار سال پیش!!!

داداشی خیلی تغییر کرده هااااااا

7 سین 91 مون

اینم سفره هفت سین مون...

از خدا جون میخوام امسال سالی توأم با سلامتی و برکت و شادی برای تموم مسلمونا باشه...

سهیلا

اینطور که بوش میاد مثل اینکه مامان مچمو گرفت!!!

منو بزغاله ام

دوستتون دارم خیلی زیاد...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نگين
20 فروردین 91 8:57
سلام
چه عكسهاي نازي و چه گل دختري . ممنونم كه بهم سرزيدي خوشحال ميشم به وبلاگ اصليم كه آدرسش رو گذاشتم سر بزنيد براتون ارزوي بهترين ها رو دارم . پاينده باشيد.


ممنون چشم
شیوا
20 فروردین 91 14:55
ببخشید عیدتون با تاخیر مبارک


همچنین
مامان سحرناز
20 فروردین 91 19:58
سلام عزیزم ممنون که بهمون سرزدید، و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید که این دختر خوشگل و ناز چشم نخوره با اون عکسای خوشگلش‌،خدا حفظش کنه،خوشحال میشیم که دوباره پیشمون بیائید


mamnoon nazare lotfetoone chashm hatman miaim shoma ham maro faramoosh nakonid


b sahar naz joon ham slm beresoonid
مامان الیسا
21 فروردین 91 0:13
سلام عروسکم عیدت مبارک معلومه که مثل دخملی من بازیگوشی مگه نه؟ ای بلا خدا نگهت داره


mamnoon khale joonam khoda elisa joon ro ham bara shoma negah dareh
ilijoon
21 فروردین 91 0:17
به به به چه عكس هايي ديگه بعد از اينهمه تاخير كولاك كردي ها خيلي خيلي خوب بود دوستت دارم آبجي جونم


khoobi az khode shmast k maro ghabel dooneste va behemoon sar mizanid
ilijoon
21 فروردین 91 0:19
سهيلا جونم بي اغراق خيلي خيلي خيلي ناز وخوشگلي دوستت دارم يه عالمه


mamnoon dadashi nazare lotfeteh amma b shma nemiresam
ilijoon
21 فروردین 91 0:23
دوچرخه ات هم خيلي خوشگله
انقدر عكس گذاشتي كه يكي يكي وقتي ميبينم دلم نمياد نظر نذارم آفرين گلم هميشه عكس هات زياد باشن تابا ديدنشون روحيه بگيرم


shoma lotf dari
kheili dooset daram
م
21 فروردین 91 10:51
سلام ملوسک خانوم...
چطور مطوری گلم؟؟؟؟این یه مدت نت نداشتم وگرنه میومدم هر چند که تو نمیای.بابا کولاک کردی چقد این عکسا جالب والبته باحال بوده.1-چرا همیشه دست خودکاریه؟به نوشتن علاقه داری؟وقتی بری مدرسه حالت بهم میخوره از هر چی بنویسه.2-دوچرخه نو مبارک...نه نه نه من اصلا شیرینی دوووووووووس ندارم و ازت نمیخوام.4-چرا لپات قرمزه؟؟حتما خیلی بوست کردن.5-به قول خودم میدونی مسواک چیه؟یه وسیله شخصیه...که گوشی و سیستم شخصی رو هم شامل میشه.پس وقتی گفتم مسواک چیه؟ینی به وسایل شخصی دیگران دس نزن بدونه اجازه اما میدونم که تو اجازه گرفتی عزیز.10-قشنگه11-مگه نگفتم پر خوری نکن در ضمن یه بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک....12-راستی اگه بزغاله رو نخواستی میتونی روز مهندس به من هدیه بدی نکه ....میخونم..در مورد عکسای 3-6-7-8-9-چیزی ندارم بگم...چیزی نگفتم میخوان ببرنم کلانتری اگه بگم که دیگه یه راست اعدامم میکنن
.بیا اون ورا خوشحال میشیم.


slm shoma khubid?
mojaddadan eidetoon mobarak
1.man mikham tu ayandeh doctor besham bara haminam az alan daram tamrin mikonam
2.mamnoon ishalla shirinie mashine shomaro bokhorim
3. pas shomareh 3 ku?
4.are hamash kare dadashie
5.are man ejaze gerefte boodam ghablesh
.....
....
..
...
...
10.mer30
11.chika konam chesham mioftad delam nemioomad naram soragheshoon amma basheh
12.ghabele shomaro nadareh
3.6.7.8.9.intoriam k shoma migid nist
dadash joonam har chi mige mahze shoooooooooookhie hamash
amma bashe khodam behesh tazakkor midam
13. ma k hamash b shoma sar mizanim in shomaeed k maro tahvil nemigirid
mamnoon k sar zadid
felan babay
ilijoon
22 فروردین 91 11:08
سهيلاي قشنگم چرا ديگه بهم سر نميزني ؟؟ بي وفا شدي ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوستت دارم يه عالمه


mibakhshid, chashm alan miam
ریحانه جون
23 فروردین 91 17:07
سلام سهیلا جون ... عکسات خیلی قشنگه ولی من موفق نشدم همه رو ببینم..

slm azizam dobare say kon mibini
م
11 اردیبهشت 91 18:40
سلام ملوسک....
خوبی؟خخخخخخخخخخخخخخخب ابنا هم برا تو


slm mamnoon azizam