سهیلاسهیلا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات شیرین کودکی من...

ترانه زندگیم...

1390/12/18 1:26
نویسنده : سهیلا سعیدی
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

              تولدت مبارک سهیلای عزیزم

ناز داداشی تولدت مبارک...

آجی جونم خیلی خیلی دوست داشتم تولدت خونه بودم اما داداش باید بره جایی و تا یه هفته نمیاد...

عزیز دل داداش از همینجا تبریکمو پذیرا باش...

از خدا میخوام تو رو برای ما نگهداره...

سهیلا جونم قلب داداشی و خانواده لحظه لحظه برات می تپه شک نکن...

ایشاالله اومدم خونه جبران میکنم از همینجا میبوسمت...

تنهاترینم از ته قلبم دوستت دارم...

تولدت مبارک سهیلا

سهیلای داداشی!

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست؛

با شکوه ترین روز دنیا روز تولد توست؛ پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم...قلبقلبچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله جون
18 اسفند 90 1:29
وای تولدش مبالکه کاش می تونستم لپشو گاز بگیرم


ممنون خاله جونم
داداشی
18 اسفند 90 1:29
قشنگ داداشی تولدت مبارک...
بوووووووووووووووووووووووووس...



ممنون داداش جونم، میبوسمت
م
18 اسفند 90 16:26
سلام ملوسک...
خوبی؟تولدت مبارک...این گلا برا توایشالله1000000ساله شی.فعلا.


ممنون عزیزم لطف داری
دوست داداشی(یاس 1)
18 اسفند 90 16:43
سلاااااااااااااااااااااااام سهیلاجون تولدت مبارک
ایشاا... 123 ساله شی
شیرینی تولدتو از داداشی گرفتم.



ممنون دادا بازم به داداشیم میگم دوباره شیرینی بده.
ilijoon
18 اسفند 90 20:25
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك
دوستت دارم سهيلا جون انشاالله 120 ساله شي


ممنون ایلی جون
ilijoon
18 اسفند 90 20:33
http://img10.glitterfy.com/graphics/143/happy_birthday_smilely.gif


ایلی جون این یعنی چی؟
امین(هم اتاقی داداشی)
18 اسفند 90 23:46
به به به ... چه دختر خشکلی ، ناااااااازی... خوبی عجیجم ؟؟؟ خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت ایشالله سالیان سال زنده باشی و از زندگی در کنار خونوادت لذت ببری ...داداشی رو هم اذیت نکن باشه گلم؟؟؟تولدت هزاران بار مبارک سهیلا خانم...


سلام ممنون داداش امین نظر لطفته داداش ابی هم بهتون سلام میرسونه...
م
20 اسفند 90 12:05
سلام ملوسک خانوم...
خوبی؟؟؟ناراحت که نیستی خان داداشت این روزا نیست؟؟چه خبرا؟دلم گرفت گفتم یه سری بهت بزنمخب باشه فعلا خدافظ تا بعد.


سلام ممنون که هوامو داری ئ بهم سر میزنی... دوستت دارم
یاس3
25 اسفند 90 21:07
سلام ناناز چه طوری تولدت مبارک داداشی برات کادو خریده خوشگل و مشگل


سلام مرسی آره داداش جونم کلی برام عروسک خریده... الان دارم باهاشون بازی میکنم داداشی هم پیشمه سلام میرسونه
ریحانه جون
26 اسفند 90 17:11
سلام سهیلا جون... تولدت با تاخیر مبارک... ان شاالله تولد 120 سالگیتو جشن بگیری


mamnoon reihane khanoome khoshgelo khoobo mehraboon
ilijoon
26 اسفند 90 19:33
اون ابراز علاقه منه با خط خودم براي آبجي خوشگلم سهيلا جون البته از اونجايي كه زيادي فضولم يواشكي تايپ كردم ودور از چشم مامان وبابابرات فرستادم


ghorboone dadashie golam beram
mer30
ilijoon
26 اسفند 90 19:37



mamnoon dada
ilijoon
26 اسفند 90 19:41
اين و هم بابا ومامانم ازم تست گرفتند تا ببينند واقعا بلدم ارسال پيام چطوريه كه من هم نشون دادم كه من باهوش تر از اين حرفهام


khob malome dadash ilie man kheili bahooshe
avarin dada
ilijoon
27 اسفند 90 20:20
سلام چي شده سهيلا جون بي وفا شدي ديگه به ما سر نميزني؟؟دوستت دارم

slm mibakhshi k natoonestam behet sar bezanam
man ham dooset daram dadashi
ilijoon
16 فروردین 91 17:24
چي شد سهيلا جوني ديگه به روز نيستي ناپيدا شدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


slm ili joonam
kheili kheili azat mazerat mikham moddati bood k internetemoon ghat shode bood
khoobi ilia joon?
sale not mobarak bashe
omidvaram har chi az khoda mikhay behet bede
moraghebe khodet bash dadashi
ارشیا خان
19 فروردین 91 21:43
salam
az inke be WEBe man sarzadin mamnonam
abji joon kheli khoshkeli doset daram .
man ham linketon kardam


mamnoon dadashi
مامان سوگل
20 فروردین 91 3:22
تولدت مبارک خانم خوشگله، ایشالا که 120 سال زنده باشی و عزیز داداشی مهربونت باشی


ممنون مامان سوگل جون