سهیلاسهیلا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات شیرین کودکی من...

سلام دوستای خوب سهیلا، آبجی کوچولوم یه خورده مریض شده بود اما الان خوبه خوب شده و حسابی سلام میرسونه

1391/5/23 17:15
نویسنده : سهیلا سعیدی
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان بسیار گلم خیلی خیلی دوستتون دارم و دلم براتون خیلی تنگ شده بود...

یه خورده حالم خوب نبود و ازتون عذر میخوام که نتونستم بهتون سر بزنم

الان دیگه حالم خوبه خوب شده

دوستتون دارم

مراقب خودتون باشید. سهیلا سعیدی

سهیلا

تو عالم بیهوشی هم خواب خیلی حال میداده هااااا

اما از خدا میخوام هیشکی مریض نشه و به تموم مریضا شفا بده...

سهیلا

از دست این پرستارای بیمارستان مطهری...

سهیلا

زندگی جاریست...

سهیلاپ

امروز فرداست که دیگه یه دوچرخه سوار ماهر بشم

تا دیدار بعد که سری جدید عکسامو تو خاطره هام ثبت میکنم

مراقب خودتون باشید و در پناه حق...

پسندها (1)

نظرات (2)

مینا
23 مرداد 91 17:33
الهی مینا واست بمیره سهیلا اجی...
چی شده بودی تو؟


ممنون آجی جونم خدا نکنه
لطف کردی
نه خداروشکر الان خوب خوبم
مرسی


مینا
24 مرداد 91 0:59
قربونت برم..مواظب خودت باش دیگه اجی کوچولو...
خوشحالم که حالت خوبه

چشم آبجی جون ممنون که بهم سرزدی