سهیلاسهیلا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات شیرین کودکی من...

اینم از دوستام خواستم بگم که خیلی دوستشون دارم خیلی خیلی خیلی...

1391/1/22 12:30
نویسنده : سهیلا سعیدی
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

                        داداش ایلیا

داداش ایلیا

داداش ایلیا

اینم باز داداش ایلیای خودمونه

داداش ایلیا

آره درست حدس زدید خود خودشه، داداش ایلیا

آبجی ریحانه

اینم عکس آبجی ریحانه جون که خیلی دوستش دارم

آبجی ریحانه

آبجی ریحانه خوشگل

آبجی فاطمه

اینم آبجی فاطمه خوشگلم که خیلی نازه

فاطمه جون به داداشی ( یاس 3 ) که هفته بعد میره مکه بگو یاس 4 رو حسابی دعا کنه...

آبحی سوگل

آبجی سوگل خوبم

سهیلا

اینم خودمم سهیلا

از همینجا به دوستای گلم سوفیا، شهریار، ارشیا، سحرناز، الیسا، علی و... هم سلام میرسونم

دوستتون دارم مراقب خودتون باشید و من رو هم فراموش نکنید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

م
22 فروردین 91 22:35
سلام ملوسک...
دوستاتم مث خودت خوشکلن.راستی خان داداشت چ حوصله ای داره!!!من که کم اوردم از ج دادن به اون همه نظر.از طرف من تشکر کن.خب فعلا بای


slm man k nemidoonam az chi harf mizanid amma bashe chashm
ilijoon
24 فروردین 91 14:47
سلام سهيلاي قشنگم خيلي خيلي محبتت رو نسبت به ما نشون دادي من كه حقيقتا كم آوردم قربون مرامت دوستت دارم آبجي جونم


ghabeli nadasht dadashi
vazifei bish nabood
ilijoon
24 فروردین 91 14:48
ما هم خيلي خيلي خيليييييييييييييي زياد دوستت داريم


hamchenin
ilijoon
24 فروردین 91 14:50
دوستات هم مثل خودت قشنگند هر چند كه آبجي خودم يه چيز ديگه است


lotf dari dadash ilia
ilijoon
24 فروردین 91 14:51
سهيلا جون عكس خودت آپ نشده دوباره عكستو بذار


chashm
فسقلی
24 فروردین 91 19:50
سلام سهیلا جون ممنون که عکسم رو تو وبت گذاشتی انشالله که قسمت خودت بشه با داداشیت بری خونه ی خدا


mamnoon azizam
ishalla
ilijoon
24 فروردین 91 23:09
عكست درست شد حالا بگو داشتي چيكار ميكردي كه ازت عكس گرفتند؟؟؟ به ديدنم بيا منتظرم


chashm dadashi alan miam
dashtam ba aroosakam bazi mikardam va ba khodam mikhundam
مامان سوگل
24 فروردین 91 23:26
سلام دوست جونم، مرسی که عکس منو کش رفتی و گذاشتی تو سایت خودت خیلی خوشحال شدم که اومدم (البته عکسم) تو سایتت، خیلی بامزه شده، خوش به حالت که یه داداش مهربون داری منم دوست دارم که داداش داشته باشم ولی ندارم دوست دارم هوارتا


slm azizam mamnoon k behem sar zadi
ishalla khoda joon barat ye dadashe nazo mehraboon ham mide
kheili goli sogol
مامان سوگل
24 فروردین 91 23:28
سلام به داداشی سهیلا خانم خوشمل، مرسی که میاید و بهمون سر میزنید سوگل خوشحال شده که اسم نی نی تون رو گذاشتید سهیلا کوچولو، آخه اسم خودم سهیلاست و به سوگل میگم سهیلا کوچولو (چون یه جورایی مثل خودمه) ذوق کرده میگه: اِ مامان اسم دوستم هم مثل من سهیلا کوچولو هستش


manam salam daram khedmate mamane sogol khanoome nazo khoshgel
khahesh mikonam, khube pas esme abjie ma ba shoma yekie baese eftekhare soheilast
b sogol joon salame garme man va soheilaro beresoonid va begid kheili doostesh darim va in doost dashtanha edame khahad dasht
soheila har vaght k mibine man tu internetam mige bayad beri man doostamo bbinam k yeki az ona sogol khanoome
khoda baratoon hefzesh kone
moraghebe sogole nazo mehraboon bashid
ilijoon
26 فروردین 91 11:26
سلام آبجي جونم خوبي خوشي سلامتيييييييييي



ممنون داداش عزیزم تو خوب باشی من هم خوبم...
ریحانه جون
26 فروردین 91 16:23
سلام سهیلا جون...چه دوستای نازی داری...!!!!


سلام عزیزم دوستان همه نازن مخصوصا خودت...
ilijoon
27 فروردین 91 23:36



mer30 k oumadi
م
28 فروردین 91 9:49
ببخشید سیستم مورد پیدا کرده من یه بار کلیک کردم اما اون.....بای


khahesh mikonam
shoma lotf darid
badesham mage chie bade k in hame gol ro behem taghdim kardi?
mamnoon azizam
م
1 اردیبهشت 91 22:30
سلام ملوسک....
چه میکنی؟خوش میگذره ما رو نمیبینی؟؟؟خدایش من که دلم برات تنگ شده بود.میدونیه چیه؟نمیدونی؟چه بد!!!بهت بگم؟نکنه خوشت نیاد؟خودت خواستی ها؟پشیمون نشی ها؟حالا که دوس داری بهت میگم چیه:بابا ژستت منو کشتههمیشه یه فرمی عکس میگیری که خیلی معصوم به نظر میای که خوشم میاد مخصوصا اون دستای خودکاریت
بازم زیادی حرفیدم فعلا بای تا کوپنمو ازم نگرفتن


slm aji joonam halet khube? ba ba fek kardam che chize mohemmi mikhad bege dastet dard nakone hala dige maro sare kar mizari?
lotf dari amma vaghean az khodam tarif nabashe kheili khubamaaaaaaaaaaaaaaaa
moraghebe khodet bash bazam behem sar bezan
نازنین جون
15 اردیبهشت 91 20:09
اااااااااااا
دوستای منم که اینجان که
ریحانه جونی با ایلیا جونی هورااااااااااا


slm miresoonan khedmatet nazi joon