سهیلاسهیلا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات شیرین کودکی من...

محرم امسال رفته بودیم مشهد، یادش بخیر...

1390/12/11 17:44
نویسنده : سهیلا سعیدی
742 بازدید
اشتراک گذاری

 یادش بخیر حرم امام رضا ع بودیم
           

یادش بخیر چه زود گذشت، انگار همین دیروز بود...

امام رضا جون زودتر منو همراه خانوادم بطلبمون زودی بیایم پیشت...

خیلی خوش گذشت وااااااااای یادش بخیر، اما چقد سرد بود وای یاد سرمای مشهد که میفتم میترسم آخه تو مشهد سرما خوردم مامان بابام بردنم دکتر، من از دکتر میترسم برا همینم قول میدم دیگه مریض نشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بازان
8 اسفند 90 23:48
وا ا اییی خوش بحالت سهیلا جونییییی
تو باغ رالی ما ندالییییم....گیه تونم؟


سلام باران جونم غصه نخور سال دیگه برات دوتا گیلاس میارم دوتا هم سیب با یه گردو، زردآلو هم میارم با هم بخوریم... این آخریشو برام معنی میکنی؟!!!!
باران
9 اسفند 90 0:38
عجیجم تو کوشولویی زبون کوشولوا رو چلا بلد نیستی؟
گفتم گریه کنم؟هه


آخه من میخوام با آدم بزلگا مثل خودشون حلف بزنم.
ilijoon
9 اسفند 90 12:24
سلام جيگر چقدر ناز ي خوش به حالت سهيلا جون داداشي داري ولي كو عكس داداش جون؟؟
ممنون از داداشي كه بهم سر زد قربون هر چي آدم با معرفت دوستت دارم


شلام میسی عزیزم داداش جونم رفته گرگان دلس بخونه عکسشو اژ خودش بگیلم میزالم...
منم دوستت دالم...
داداش محمد
12 اسفند 90 1:26
زیارت قبول خانومی


قبول حق داداشی