سهیلاسهیلا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات شیرین کودکی من...

سلاااااااااااام...

1390/12/10 0:54
نویسنده : سهیلا سعیدی
450 بازدید
اشتراک گذاری

سهیلا 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  سلاااااااااام، امروز زنگ زدم با داداشی کلی حرف زدم، داداش جونم گفت همین زودیا میاد، الان خیلی شنگولم داداشی داره میااااااااااااد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
10 اسفند 90 0:33
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . منتظر شما و نظرهای زیباتون هستیم .


شلام ممنون که خبرمون کردین چشم الان میام
ilijoon
10 اسفند 90 8:07
واي زبونت رو بزار تو موش ميخوره سهيلا جون خيلي ناز شدي


ممنون
داداش محمد
12 اسفند 90 1:24
علیک سلام سههههههههییییللللاااااااااججججووووننننن


ممنون دادا
باران
12 اسفند 90 18:26



به چی میخندی باران جونم؟!!
م
28 اسفند 90 12:45
سلام ملوسک خانوم...
خوبی گلم؟؟؟
یه کار دیگه ازت میخوام....
به خان داداشت بگو اگه مطلب مقاله هر چی در مورد گل(گیاه)پامچال داره تو وبشون بذار تا من برش دارم.هر اطلاعاتی از پامچال مث شکل ظاهری. نحوه ی کاشت(با بذر یا قلمه زنی یا نشا....)مصارف دامی. محل رویش چه داخل چه خارج کشور....و از این قبیل.اخه استاد اکولوژیمون یه چیزی در حد یه مقاله ازمون خواسته که باید تحویلش بدیم...چون ایشون گیاه میخونه گفتم شاید بتونه کمکم کنه
مر30 بابت همکاریت
راستی قضیه کوپنها رو هم ازش بپرس ...ببین چه چیزا که یاد نگرفته تو uni(شووووووووووخی).نگی بهش من گفتم وگرنه پامچالو نمیذارهخب دیگه عزیز باااای.

سلام خوبی؟ داداش جونم گیاهپزشکی میخونه و نه گیاه... این چیزیم که ازش خواستی مربوط به بچه های باغبانی میشه... داداشیم رشتش مربوط به آفات و بیماریهاست وگرنه از کمکش دریغ نمیکرد. رشته گیاهپزشکی یعنی پزشکی گیاهان و نه گیاهشناسی!!!!!
قضییه کوپنم پرسیدم میگه چیزی یادش نمیاد اگه چیزی هست که من نمیدونم بگو...
بابای ممنون که بهم سریدی.